سنگر دفاع از آرمانها

سنگر دفاع از آرمانها
لایحمل هذا العلم الا اهل البصر والصبر 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سنگر دفاع ازآرمانها و آدرس sangaredaa.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فعالیت های خالصانه و جهادگونه این جهادگران گمنام در مقابله با تقدس زدایی ها، سبب شد تا از غربت غریب سامرا غبار روبی شود و عطر دلنشین یاد او و نام زیبا و پر افتخارش یعنی «نقی» با شکوه بر زبان ها رانده شود. در این میان حزب الله سایبر نیز ضمن عرض «خدا قوت» و بوسه بر دستان فعالان سایبری عاشق امام نقی علیه السلام، به منظور افزایش این انسجام در سال جاری، ان شا الله فعالیت های آموزشی، دوره ها و همایش های تخصصی در سراسر کشور و حرکت های خودجوش در فضای مجازی را به طور ملموسی افزایش خواهد داد.

همچنین هر گونه ایجاد اخلال در سایت ها و سیستم های مرتبط با اهانت کنندگان به ارزش ها و مقدسات، کاملا تحت حمایت معنوی فعالان ارزشی فضای مجازی و این تشکل قرار خواهد گرفت.

2- دشمنان ما با درکی سطحی از شاخص های توفیقات ایران اسلامی، دریافته اند که عشق ورزیدن و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و در امتداد آن تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، از بنیان های اصلی قدرت نرم انقلاب اسلامی است، چنان که پیشوای راحل عظیم الشان مان، حضرت امام خمینی (ره)، در ابتدای وصیت نامه الهی سیاسی خود، به انوار مقدسه معصومین و یادگارهای آنان فخر و مباهات می نمایند.

بر این اساس پیشنهاد 14 هفته برای بزرگداشت 14 معصوم (ع) در نظر گرفته شده و فعالیت های ارزشمندی برای نشر معرفت هریک از معصومین در هفته مربوطه در فضای سایبر صورت پذیرد. در این خصوص حزب الله سایبر آمادگی کامل خود را برای اعلام زمان و برنامه های هر هفته و حمایت از فعالیت های جهادی برای 14 بهانه خلقت در فضای مجازی اعلام می نماید.

3- حزب الله سایبر، تدبیر به هنگام و حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل شورای عالی فضای مجازی و سازمان مربوطه را بسیار مغتنم دانسته و از همه اعضای این شورا به خصوص ریاست آن توقع دارد تا با اهتمام به برگزاری جدی و شفاف جلسات شورا، تشکیل سازمان فضای مجازی کشور را هر چه سریع تر اجرایی نموده و ثرمات پرشمار این اقدام را برای مردم و خصوصا فعالان فضای مجازی جلوه گر سازند.

بدیهی است چنین حرکتی از سرگردانی فعالان سایبری در بین چند سازمان و وزارتخانه، که هر یک به نحوی متولی امر هستند، جلوگیری کرده و زیرساخت های رشد و هم افزایی را در این عرصه فراهم خواهد نمود.

لذا حزب الله سایبر به این فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و آمادگی خود را برای نقش آفرینی در تقویت این شورا و سازمان اعلام می نماید.

از سوی دیگر بنا بر پیش آمدهای اخیر، با شناختی همه جانبه از نوع فعالیت های سایبری، نهادهای حکومتی را از ورود قیّم مآبانه برای انسجام بخشی فعالان این بخش بر حذر داشته و از چنین نهادهایی می خواهد که اجازه دهند مجموعه های خودجوش و مردم نهاد در این امر همیار فعالان ارزشی فضای مجازی و رسانه های دیجیتال باشند و سازمان ها تنها به پشتیبانی آنان اکتفا کنند.

4- حزب الله سایبر با مباهات به حضور بی نظیر مردم انقلابی ایران اسلامی در دو مرحله انتخابات با شکوه مجلس شورای اسلامی، این سرافرازی را به امت مقاوم و حزب اللهی، و ولی و رهبر حکیمشان تبریک عرض نموده و از همه منتخبان اصولگرای ملت، از هر حزب و گروه و سلیقه ای می خواهد تا با کنار گذاشتن اختلافات رقابتی و انتخاباتی، فضای ناخوشایند فعلی را شکسته و در آستانه تشکیل مجلس نهم، با سرلوحه قرار دادن منویات وحدت بخش امام خامنه ای عزیز (حفظه الله تعالی) تنها به خدمت خالصانه به نظام اسلامی و مردم سربلند در گوشه گوشه این خاک پرگهر بیاندیشند.

همچنین با ابراز تاسف از اظهارات سخیف و البته حساب شده برخی نمایندگان معلوم الحال – که مدتی است به خوراک دهنده رسانه های شکست خورده و به زباله دان فرستاده شده ی ضد نظام بدل شده اند- حمایت همه جانبه خود را از بسیج قهرمان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام نموده و از نمایندگان منتخب مردم می خواهیم تا با عدم رای به اعتبارنامه چنین فتنه افکنانی که تنها میراث خوار نام و اعتبار بزرگان انقلابند و علیرغم ادعاهایشان حتی یک هفته در جبهه های رزم حضور نداشته اند اجازه ورود اشباح الرجال به صحن مقدس مجلس و استفاده شیطانی از تریبون آن را ندهند.

5- حزب الله سایبر به نمایندگی از امت حزب الله و همه دغدغه مندان، از قوه قضاییه و دستگاه های امنیتی می خواهد تا با شناسایی و محاکمه ی هتاکان و حرمت شکنان و اجرای احکام عبرت آموز، قلب امت اسلامی را مسرور ساخته و از وقوع پدیده هایی از این دست پیشگیری نمایند.

همچنین از قاضی القضات جمهوری اسلامی خواستاریم که بدنه آن قوه ی محترم را به سعه صدر بیشتر در برخورد با جوانان پرشور انقلابی در فضای مجازی فراخوانده و اجازه ندهند که انتقادهای دلسوزانه ی جهادگران سایبری از خواص مردود، ساکتین فتنه و یا اشتباهات برخی مسئولین، هرچند که گاهی با تندروی هایی همراه باشد، سبب پلمپ کردن سنگرهای انقلاب اسلامی در اینترنت شده و مشکلات قضایی برای چنین رسانه های ارزشی فراهم سازد.

علاوه بر این، از ایشان و سایر مسئولین ذی ربط خواستاریم تا به وضعیت مبحث مهم و ضروری فیلترینگ، که به واسطه افتادن در پیچ و خم های میانبخشی و بین سازمانی، شفافیت لازم خود را از دست داده، رسیدگی نموده و تکلیف دست اندرکاران این بخش و فعالان فضای مجازی را یکبار برای همیشه مشخص نمایند، تا ان شا الله از این پس کمتر شاهد وجود اشتباه در این عرصه و یا برخوردهای سلیقه ای با این موضوع باشیم.

در پایان حزب الله سایبر و همه اعضای آن و حاضرین اجتماع عظیم و باشکوه بزرگداشت امام علی النقی علیه السلام، ضمن بیعت مجدد با مصداق تام ولایت مطلقه فقیه، مقام معظم رهبری، به محضر ایشان عرض می نماییم که اگر در سوم خرداد 61 بسیجیان امام خمینی (ره) با گوشه چشم رهبرشان و با دست مدد پروردگار عظیم، خرمشهر را آزاد ساختند، امروز در سوم خرداد 91، بسیجیان امام خامنه ای، لبیک گویان پا در رکاب دارند تا برای حفظ مرزهای ارزشی انقلاب اسلامی در فضای مجازی و بلکه فتح قله های اقتدار در این عرصه، گوش به فرمان ولی، از هیچ ایثار و جان فشانی دریغ نکرده و تمام تخصص و توانمندی خود را در این مسیر نثار نمایند.

حزب الله سایبر

سوم خردادماه سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, ] [ 1:49 ] [ قربان طیبی راد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

" ن والقلم و ما یسطرون " بسم الله و بالله و صلّ الله علی محمّد و علی اله الطاهرین با سلام به روح امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی و بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران ... سلام به رهبرفرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدّ ظله العالی) و درود به ارواح شهیدان که " شمع محفل بشریتند" ، آنان که برای یاری دین خدا و دفاع از انقلاب اسلامی قد علم کردند و شهد شهادت نوشیدند ... . با توجه به اینکه " جنگ ما ، جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا خاتم زندگی وجود دارد و به تعبیر رهبر معظم "روزی خواهد شد که خاطرات شهدا دوای آلام جوانان ما باشد " وازطرفی " سیاست ما عین دیانت ماست " و " امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد ." توفیق حاصل شد تا در این عرصه نیز بر اساس محورهاو موضوعات زیر فعالیتی دیگر را آغاز نموده و ادای دینی کرده باشم . به امید عنایت وهدایت الهی و توجهات امام عصر (عجّل) و همراهی شما خوبان که به ما سر می زنید و با ارائه نظرات خویش استمرار بخش راهمان خواهید بود . انشاء الله
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سایت سیاسی فرهنگی مرصاد20
.WFeedTitle{font-family:tahoma;font-size:0pt;color:#003399;text-decoration:none;font-weight:600}.WFeedTitle:hover{color:#ff4400;}.WFeed{font-family:tahoma;font-size:8pt;color:#003399;text-decoration:none;}.WFeed:hover{color:#ff4400;};
استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ


فونت زيبا ساز
گل سرخ
jange narm(www.jnarm.blogfa.com)

مقر افسران جنگ سايبري خراسان شمالي

مقرموعود
سنگر جنگ هاي سايبري (NALENDAR)
sirat.ir" >بصیرت سایبری وب گاه یک افسر جوان جبهه جنگ نرم

  مقر افسران جنگ سایبری


 گروه سایبرے مهندس میرزابیگی

 جنبش مصاف

عشق فقط یک کلام


<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ --> /

مصاف با شيطان; border=

<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->
.::عصر یقین::.
وبلاگ تحليلي خبري بصيرت 1389
//*start of ashoora.ir amaliat*
داغ کن - کلوب دات کام
سوالات شیعیان از اهل سنت
پايگاه تخصصي حجاب آنلاين گالری تصاویر سوسا وب تولز JSON-RSS RSS service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=rss JSON service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=json

تبادل لینک

خرید بک لینک